22 Şubat 2016 Pazartesi

Hastane Çantamda Neler Var?

Merhaba,
Doğum öncesi hazırlıklar devam ederken hastane çantamda neler var sizlerle paylaşmak istedim. Çünkü çantamı hazırlarken birçok blog yazısı bana yol gösterici oldu. Bir valizin içine bebeğim ve kendim için iki ayrı hurç yerleştirdim.  

Bebek için koyduklarım:
* Hastane çıkışı (10'lu set içinde penye battaniyesi mevcut)
* 2 adet Hastane çıkışı (5'li set)
* 1 Tulum (şapka, önlük ve eldivenli)
* 2 adet çıtçıtlı body ( bebeğin atleti olarak kullanılacağından yedek koymak lazım diye düşündüm)
* 1 alt-üst takım
* 1 Polar Kalın Battaniye
* Portbebe (Oto koltuğuna yenidoğan bir bebeği nasıl yerleştireceğimden emin olamadığım için tedbir amaçlı)
* 10 adet Bebek Bezi (Molfix aldım şimdilik)
* Chicco Evolution Biberon
* Pişik Kremi (Bepanthol)
* Ağız mendili
* 1 Paket Uni Baby Yenidoğan Islak Pamuk Mendil 
* Saç Bandası (Muhtemelen kullanılmayacak :) )
* Hurma ve Zemzem (Sebebini merak edenler tahnik işlemini araştırabilir)

Kendim için koyduklarım:
* 2 Takım Pijama 
* Hastane Dosyam
* 1 Sabahlık
* Terlik 
* 2 Adet Kalın Çorap
* Hastane çıkışında giymek için eşofman takımı 
* Lansinoh Meme Ucu Kremi
* Lansinoh Göğüs Pedi (4 adet)
* Kişisel Bakım Çantası ( Fırça, macun, krem, lip balm vs.)
* Medela Swing Süt Sağma Makinası 
* Emzirme Atleti 
* Emzirme Sütyeni
* Depend Emici Külot
* 2 adet alt çamaşır
* Saç tokası veya bandana
* Havlu
* Lavanta Yağı (Doktorumun tavsiyesi üzerine rahatlatıcı etkisi için)

Bu listeler sizin için abartılı ya da yetersiz gelebilir. Doğuma kadar çantaya birşey eklersem güncelleme yaparım. Yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum.

Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerinizi bilmek ne güzel olur :)

Airbnb ile İlgili Tavsiyelerim, Tecrübelerim ve İndirim Kuponu

Merhaba :) Seyahat etmeyi ve kalacağınız yerlere fazla para ödememeyi sevenlerdenseniz buyrun :) Yurtdışı seyahatimiz öncesinde kalacak...